Ugrás a fő tartalomhoz
Akadálymentes honlap
Kezdőlap
2024.06.30., vasárnap - Pál napja
Kapuvár
Humán Iroda

Titkársági Csoport

2024. március 20.
2024. Február 9-10.
09:00 - 19:00
2024. Február 9-10.
09:00 - 19:00

Titkársági Csoport fő feladatai:

Képviselő-testület és az önkormányzati bizottságok működésének segítése, a tisztségviselők ügyeinek döntésre való előkészítése, a törvényesség biztosítása.

Vezetését a Humán iroda vezetője látja el, aki közvetlenül irányítja, koordinálja a Titkársági Csoport tevékenységét.


Vezető:

DR. CSERPES GYÖNGYI irodavezető

Helyettesíti: Némethné Harmath Krisztina

Elérhetőség:

Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 28. iroda
Telefon: (96) 596-018
e-mail: cserpes.gyongyi@kapuvar.hu

Fogadóóra:

Hétfő 8-12 óra
Szerda 8-12 óra
Csütörtök 8-12 és 13-16 óra

Feladata: 

  • Irányítja és felügyeli a Humán Iroda tevékenységét.
  • Gondoskodik az önkormányzati rendeletek Nemzeti Jogszabálytár felületén történő közzétételéről.
  • A tájékoztatók, egyéb közlemények megjelentetése.
  • Közreműködik az országgyűlési, önkormányzati, nemzetiségi, valamint európai parlamenti választások, továbbá népszavazások lebonyolításában.


Munkatársak: 

Ügyiratkezelési feladatok: 

NÉMETH GY. GÉZÁNÉ

GREGORITSNÉ ÓDOR ILDIKÓ

Elérhetőség:

Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 4. iroda
Telefon: (96) 596-000

Feladatuk:

A Polgármesteri Hivatal iktatási, ügyirat-kezelési feladatainak ellátása.

Szervezési és titkársági feladatok:

TÓTHNÉ KÉRI EDIT
EPERJES ATTILÁNÉ

Elérhetőség:

Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 21. iroda
Telefon: (96) 596-004
e-mail: jegyzo@kapuvar.hu 

Fogadóóra:

Hétfő 8-12 óra
Szerda 8-12 óra
Csütörtök 8-12 és 13-16 óra

Feladatuk: 

  • A Képviselő-testület és a bizottságok működésével kapcsolatos adminisztratív és szervezési feladatok ellátása.
  • Az önkormányzati rendeletek egységes szerkezetbe foglalása, a rendeleteknek és a határozatoknak a városi honlapon való megjelentetése.
  • A tájékoztatók, egyéb közlemények megjelentetése.
  • Városi ünnepségek, rendezvények szervezése.
  • Az árverési hirdetmények kifüggesztése.
  • A Képviselő-testület ülésének megszervezése, az ülés jegyzőkönyvének elkészítése, valamint a jegyzőkönyv és a határozatok érdekeltek részére történő megküldése.
  • A képviselő-testületi határozatok, rendeletek nyilvántartása.
  • Közreműködés a képviselő-testületi határozatok végrehajtásának ellenőrzésében, a lejárt határidejű határozatok végrehajtásáról szóló beszámoló elkészítésében.
  • Az SZMSZ-nek és mellékleteinek, a Képviselő-testület egyéb rendeleteinek folyamatos karbantartása.
  • A polgármester, alpolgármesterek, jegyző vonatkozásában a titkárnői feladatok, adminisztrációs teendők ellátása.

Ügyiratkezelési és titkársági feladatok:

SZALAY KATALIN

Elérhetőség:

Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 28. iroda
Telefon: (96) 596-000

Feladata: 

  • Kapuvári Polgármesteri Hivatal iktatási, ügyirat-kezelési feladatainak ellátása.
  • Az önkormányzati szerződések nyilvántartása.
2024. március 20.

Rendezvénynaptár

< 2024. június >
H K SZ CS P SZO V
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Választási információk

További galériák