Titkársági Csoport
Titkársági Csoport fő feladatai:
Képviselő-testület és az önkormányzati bizottságok működésének segítése, a tisztségviselők ügyeinek döntésre való előkészítése, a törvényesség biztosítása.
Vezetését a Humán iroda vezetője látja el, aki közvetlenül irányítja, koordinálja a Titkársági Csoport tevékenységét.
Vezető:
DR. CSERPES GYÖNGYI irodavezető
Helyettesíti: Némethné Harmath Krisztina
Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 28. iroda
Telefon: (96) 596-018
e-mail: cserpes.gyongyi@kapuvar.hu
Fogadóóra:
Hétfő 8-12 óra
Szerda 8-12 óra
Csütörtök 8-12 és 13-16 óra
Feladata:
- Irányítja és felügyeli a Humán Iroda tevékenységét.
- Gondoskodik az önkormányzati rendeletek Nemzeti Jogszabálytár felületén történő közzétételéről.
- A tájékoztatók, egyéb közlemények megjelentetése.
- Közreműködik az országgyűlési, önkormányzati, nemzetiségi, valamint európai parlamenti választások, továbbá népszavazások lebonyolításában.
Munkatársak:
Ügyiratkezelési feladatok:
NÉMETH GY. GÉZÁNÉ
GREGORITSNÉ ÓDOR ILDIKÓ
Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 4. iroda
Telefon: (96) 596-000
Feladatuk:
A Polgármesteri Hivatal iktatási, ügyirat-kezelési feladatainak ellátása.
Szervezési és titkársági feladatok:
TÓTHNÉ KÉRI EDIT
EPERJES ATTILÁNÉ
Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 21. iroda
Telefon: (96) 596-004
e-mail: jegyzo@kapuvar.hu
Fogadóóra:
Hétfő 8-12 óra
Szerda 8-12 óra
Csütörtök 8-12 és 13-16 óra
Feladatuk:
- A Képviselő-testület és a bizottságok működésével kapcsolatos adminisztratív és szervezési feladatok ellátása.
- Az önkormányzati rendeletek egységes szerkezetbe foglalása, a rendeleteknek és a határozatoknak a városi honlapon való megjelentetése.
- A tájékoztatók, egyéb közlemények megjelentetése.
- Városi ünnepségek, rendezvények szervezése.
- Az árverési hirdetmények kifüggesztése.
- A Képviselő-testület ülésének megszervezése, az ülés jegyzőkönyvének elkészítése, valamint a jegyzőkönyv és a határozatok érdekeltek részére történő megküldése.
- A képviselő-testületi határozatok, rendeletek nyilvántartása.
- Közreműködés a képviselő-testületi határozatok végrehajtásának ellenőrzésében, a lejárt határidejű határozatok végrehajtásáról szóló beszámoló elkészítésében.
- Az SZMSZ-nek és mellékleteinek, a Képviselő-testület egyéb rendeleteinek folyamatos karbantartása.
- A polgármester, alpolgármesterek, jegyző vonatkozásában a titkárnői feladatok, adminisztrációs teendők ellátása.
Ügyiratkezelési és titkársági feladatok:
SZALAY KATALIN
Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 28. iroda
Telefon: (96) 596-000
Feladata:
- Kapuvári Polgármesteri Hivatal iktatási, ügyirat-kezelési feladatainak ellátása.
- Az önkormányzati szerződések nyilvántartása.