Igazgatási Csoport
Az Igazgatási Csoport ellátja a lakosságot érintő hatósági ügyek közül az alábbiakban részletezett ügyeket:
Vezető:
NÉMETHNÉ HARMATH KRISZTINA csoportvezető
Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 11. iroda
Telefon: 96/596-019, 96/596-000/111 mellék
e-mail: kriszti.harmath@kapuvar.hu
Ügyfélfogadás:
Földszinti Ügyfélfogadó Iroda
Fogadóóra:
Hétfő 8-12 óra
Szerda 8-12 óra
Csütörtök 8-12 és 13-16 óra
Feladata:
- Hulladékgazdálkodással kapcsolatos hatósági ügyeket intézi,
- Igazolást állít ki 60 literes gyűjtőedény használatához,
- Növényvédelemmel, gyommentesítéssel kapcsolatos hatósági ügyeket intézi,
- Állattartással, állatvédelemmel kapcsolatos hatósági ügyeket intézi,
- Avar- és kerti hulladékégetéssel kapcsolatos hatósági ügyeket intézi,
- Panaszbejelentésekkel kapcsolatos ügyeket intézi,
- Méhészettel kapcsolatos ügyeket intézi,
- Vadkár ügyeket intézi,
- Zajvédelemmel kapcsolatos hatósági ügyeket intézi,
- Zenés, táncos rendezvények engedélyezésével kapcsolatos ügyeket intézi,
- Bursa Hungarica ösztöndíjpályázattal kapcsolatos feladatokat intézi,
- „Sedes Sapientiae” ösztöndíjpályázattal kapcsolatos feladatokat intézi,
- Féléves önkormányzati hatósági statisztikai adatszolgáltatásokat készíti,
- Hivatali statisztikai jelentéseket koordinálja,
- Lakhatási támogatással kapcsolatos ügyeket intézi,
- Védendő fogyasztói kérelmekhez kapcsolódó igazolásokat állítja ki,
- A szociális és gyermekjóléti intézmények működési engedélyeinek előkészítését és a hozzá kapcsolódó adatszolgáltatásokat végzi,
- Birtokvédelmi ügyeket intézi,
- A társasházak törvényességi felügyeletével kapcsolatos ügyeket intézi.
- Hagyatéki leltár felvételével kapcsolatos ügyeket intézi,
- Szociális lakásügyekkel kapcsolatos feladatokat intézi,
- Lakcím érvénytelenítési ügyeket intézi,
- Igazolást állít ki a család összetételéről (E401),
- Hatósági Bizonyítványt állít ki egy lakcímen élőkről,
- Környezettanulmányokat készít.
Munkatársak:
ROSTA IBOLYA anyakönyvvezető és szociális ügyintéző
Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 8. iroda
Telefon: 96/596-008, 96/596-000/108 mellék
e-mail: kozig@kapuvar.hu; anyakonyvvezeto@kapuvar.hu
Ügyfélfogadás:
Földszinti Ügyfélfogadó Iroda
Fogadóóra települési támogatási ügyekben:
Hétfő 8-10 óra
Szerda 8-10 óra
Fogadóóra egyéb esetben:
Hétfő 8-12 óra
Szerda 8-12 óra
Csütörtök 8-12 és 13-16 óra
Feladata:
- Rendkívüli települési támogatás ügyeket intézi,
- Köztemetéssel kapcsolatos ügyeket intézi,
- Helyi közlekedéshez nyújtott utazási kedvezménnyel kapcsolatos ügyeket intézi,
- Elhunyt személy eltemettetésének költségeihez való hozzájárulással kapcsolatos ügyeket intézi,
- Elektronikus anyakönyvi ügyintézés: anyakönyvi események elektronikus rögzítése, anyakönyvi kivonatok kiállítása, adatszolgáltatás, intézi a házasságkötéssel kapcsolatos eljárásokat, valamint a bejegyzett élettársi kapcsolat ügyeket, névváltoztatási kérelmet vesz fel, teljes hatályú apai elismerő nyilatkozatot vesz fel, intézi a hazai anyakönyvezéssel kapcsolatos feladatokat,
- Állampolgársági esküt és az azzal összefüggő feladatokat intézi,
- Szépkorúak köszöntésével kapcsolatos ügyeket intézi.
MOLNÁR BARBARA anyakönyvvezető és szociális ügyintéző
Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 7. iroda
Telefon: 96/596-008 96/596-000/107 mellék
e-mail: molnar.barbara@kapuvar.hu
Ügyfélfogadás:
Földszinti Ügyfélfogadó Iroda
Fogadóóra:
Hétfő 8-12 óra
Szerda 8-12 óra
Csütörtök 8-12 és 13-16 óra
Feladata:
- Rendszeres gyermekvédelmi kedvezménnyel kapcsolatos ügyeket intézi,
- Hátrányos, halmozottan hátrányos helyzet megállapításával kapcsolatos ügyeket intézi,
- Vezeti a HH-HHH gyermekek nyilvántartását,
- Szünidei gyermekétkeztetéssel kapcsolatos feladatokat koordinálja,
- Intézi a jegyző hatáskörébe tartozó gyámhatósági feladatokat,
- Családvédelmi koordinációval kapcsolatos ügyeket intézi,
- Ellátja a közcélú munkavégzéssel, közfoglalkoztatással kapcsolatos döntésre előkészítő és adminisztrációs feladatokat, vezeti az ezzel kapcsolatos nyilvántartásokat,
- Elektronikus anyakönyvi ügyintézés: anyakönyvi események elektronikus rögzítése, anyakönyvi kivonatok kiállítása, adatszolgáltatás, intézi a házasságkötéssel kapcsolatos eljárásokat, valamint a bejegyzett élettársi kapcsolat ügyeket, névváltoztatási kérelmet vesz fel, teljes hatályú apai elismerő nyilatkozatot vesz fel, intézi a hazai anyakönyvezéssel kapcsolatos feladatokat,
- Állampolgársági esküt és az azzal összefüggő feladatokat intézi,
- Szépkorúak köszöntésével kapcsolatos ügyeket intézi.
HORVÁTH ORSOLYA igazgatási és szociális ügyintéző
Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 9. iroda
Telefon: 96/596-016, 96/596-000/109 mellék
e-mail: horvath.orsolya@kapuvar.hu
Ügyfélfogadás:
Földszinti Ügyfélfogadó Iroda
Fogadóóra:
Hétfő 8-12 óra
Szerda 8-12 óra
Csütörtök 8-12 és 13-16 óra
Feladata:
- Üzletek bejelentésének nyilvántartásba vételével és működési engedély köteles tevékenységének engedélyezésével kapcsolatos ügyeket intézi,
- Telepengedélyezési eljárást, illetve bejelentés köteles ipari tevékenység nyilvántartásba vételét intézi,
- Szálláshely szolgáltatással kapcsolatos ügyeket intézi,
- Piac és vásár nyilvántartásba vételével kapcsolatos ügyeket intézi,
- A 3,5 tonna össztömeget meghaladó járművek tárolására vonatkozó igazolásokat állítja ki,
- Adó-és értékbizonyítványokat készít,
- Környezettanulmányokat készít,
- Ingó- és ingatlan vagyonleltárt készít.