Ugrás a fő tartalomhoz
Akadálymentes honlap
Kezdőlap
2024.11.21., csütörtök - Olivér napja
Kapuvár
Humán Iroda

Igazgatási Csoport

2024. március 20.
2024. Február 9-10.
09:00 - 19:00
2024. Február 9-10.
09:00 - 19:00

Az Igazgatási Csoport ellátja a lakosságot érintő hatósági ügyek közül az alábbiakban részletezett ügyeket:

Vezető:

NÉMETHNÉ HARMATH KRISZTINA csoportvezető

Elérhetőség:

Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 11. iroda
Telefon: 96/596-019, 96/596-000/111 mellék
e-mail: kriszti.harmath@kapuvar.hu  

Ügyfélfogadás:

Földszinti Ügyfélfogadó Iroda

Fogadóóra:

Hétfő 8-12 óra
Szerda 8-12 óra
Csütörtök 8-12 és 13-16 óra

Feladata:

  • Hulladékgazdálkodással kapcsolatos hatósági ügyeket intézi,
  • Igazolást állít ki 60 literes gyűjtőedény használatához,
  • Növényvédelemmel, gyommentesítéssel kapcsolatos hatósági ügyeket intézi,
  • Állattartással, állatvédelemmel kapcsolatos hatósági ügyeket intézi,
  • Avar- és kerti hulladékégetéssel kapcsolatos hatósági ügyeket intézi,
  • Panaszbejelentésekkel kapcsolatos ügyeket intézi,
  • Méhészettel kapcsolatos ügyeket intézi,
  • Vadkár ügyeket intézi,
  • Zajvédelemmel kapcsolatos hatósági ügyeket intézi,
  • Zenés, táncos rendezvények engedélyezésével kapcsolatos ügyeket intézi,
  • Bursa Hungarica ösztöndíjpályázattal kapcsolatos feladatokat intézi,
  • „Sedes Sapientiae” ösztöndíjpályázattal kapcsolatos feladatokat intézi,
  • Féléves önkormányzati hatósági statisztikai adatszolgáltatásokat készíti,
  • Hivatali statisztikai jelentéseket koordinálja,
  • Lakhatási támogatással kapcsolatos ügyeket intézi,
  • Védendő fogyasztói kérelmekhez kapcsolódó igazolásokat állítja ki,
  • A szociális és gyermekjóléti intézmények működési engedélyeinek előkészítését és a hozzá kapcsolódó adatszolgáltatásokat végzi,
  • Birtokvédelmi ügyeket intézi,
  • A társasházak törvényességi felügyeletével kapcsolatos ügyeket intézi.
  • Hagyatéki leltár felvételével kapcsolatos ügyeket intézi,
  • Szociális lakásügyekkel kapcsolatos feladatokat intézi,
  • Lakcím érvénytelenítési ügyeket intézi,
  • Igazolást állít ki a család összetételéről (E401),
  • Hatósági Bizonyítványt állít ki egy lakcímen élőkről,
  • Környezettanulmányokat készít.


Munkatársak:

ROSTA IBOLYA anyakönyvvezető és szociális ügyintéző

Elérhetőség:

Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 8. iroda
Telefon: 96/596-008, 96/596-000/108 mellék
e-mail: kozig@kapuvar.hu; anyakonyvvezeto@kapuvar.hu

Ügyfélfogadás:

Földszinti Ügyfélfogadó Iroda

Fogadóóra települési támogatási ügyekben:

Hétfő 8-10 óra
Szerda 8-10 óra

Fogadóóra egyéb esetben:

Hétfő 8-12 óra
Szerda 8-12 óra
Csütörtök 8-12 és 13-16 óra

Feladata:

  • Rendkívüli települési támogatás ügyeket intézi,
  • Köztemetéssel kapcsolatos ügyeket intézi,
  • Helyi közlekedéshez nyújtott utazási kedvezménnyel kapcsolatos ügyeket intézi,
  • Elhunyt személy eltemettetésének költségeihez való hozzájárulással kapcsolatos ügyeket intézi, 
  • Elektronikus anyakönyvi ügyintézés: anyakönyvi események elektronikus rögzítése, anyakönyvi kivonatok kiállítása, adatszolgáltatás, intézi a házasságkötéssel kapcsolatos eljárásokat, valamint a bejegyzett élettársi kapcsolat ügyeket,  névváltoztatási kérelmet vesz fel, teljes hatályú apai elismerő nyilatkozatot vesz fel, intézi a hazai anyakönyvezéssel kapcsolatos feladatokat,
  • Állampolgársági esküt és az azzal összefüggő feladatokat intézi,
  • Szépkorúak köszöntésével kapcsolatos ügyeket intézi.

MOLNÁR BARBARA anyakönyvvezető és szociális ügyintéző

Elérhetőség:

Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 7. iroda
Telefon: 96/596-008 96/596-000/107 mellék
e-mail: molnar.barbara@kapuvar.hu

Ügyfélfogadás:

Földszinti Ügyfélfogadó Iroda

Fogadóóra:

Hétfő 8-12 óra
Szerda 8-12 óra
Csütörtök 8-12 és 13-16 óra

Feladata:

  • Rendszeres gyermekvédelmi kedvezménnyel kapcsolatos ügyeket intézi,
  • Hátrányos, halmozottan hátrányos helyzet megállapításával kapcsolatos ügyeket intézi,
  • Vezeti a HH-HHH gyermekek nyilvántartását,
  • Szünidei gyermekétkeztetéssel kapcsolatos feladatokat koordinálja,
  • Intézi a jegyző hatáskörébe tartozó gyámhatósági feladatokat,
  • Családvédelmi koordinációval kapcsolatos ügyeket intézi,
  • Ellátja a közcélú munkavégzéssel, közfoglalkoztatással kapcsolatos döntésre előkészítő és adminisztrációs feladatokat, vezeti az ezzel kapcsolatos nyilvántartásokat,
  • Elektronikus anyakönyvi ügyintézés: anyakönyvi események elektronikus rögzítése, anyakönyvi kivonatok kiállítása, adatszolgáltatás, intézi a házasságkötéssel kapcsolatos eljárásokat, valamint a bejegyzett élettársi kapcsolat ügyeket,  névváltoztatási kérelmet vesz fel, teljes hatályú apai elismerő nyilatkozatot vesz fel, intézi a hazai anyakönyvezéssel kapcsolatos feladatokat,
  • Állampolgársági esküt és az azzal összefüggő feladatokat intézi,
  • Szépkorúak köszöntésével kapcsolatos ügyeket intézi.

HORVÁTH ORSOLYA igazgatási és szociális ügyintéző

Elérhetőség:

Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 9. iroda
Telefon: 96/596-016, 96/596-000/109 mellék
e-mail: horvath.orsolya@kapuvar.hu

Ügyfélfogadás:

Földszinti Ügyfélfogadó Iroda

Fogadóóra:

Hétfő 8-12 óra
Szerda 8-12 óra
Csütörtök 8-12 és 13-16 óra

Feladata:

  • Üzletek bejelentésének nyilvántartásba vételével és működési engedély köteles tevékenységének engedélyezésével kapcsolatos ügyeket intézi,
  • Telepengedélyezési eljárást, illetve bejelentés köteles ipari tevékenység nyilvántartásba vételét intézi,
  • Szálláshely szolgáltatással kapcsolatos ügyeket intézi,
  • Piac és vásár nyilvántartásba vételével kapcsolatos ügyeket intézi,
  • A 3,5 tonna össztömeget meghaladó  járművek tárolására vonatkozó igazolásokat állítja ki,
  • Adó-és értékbizonyítványokat készít,
  • Környezettanulmányokat készít,
  • Ingó- és ingatlan vagyonleltárt készít.


 

2024. március 20.

Rendezvénynaptár

< 2024. november >
H K SZ CS P SZO V
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301
Választási információk

További galériák