Pénzügyi Csoport
Pénzügyi Csoport fő feladatai:
A polgármesteri hivatalban a gazdasági szervezet feladatait a Pénzügyi csoport látja el. A gazdasági szervezet a polgármesteri hivatal, önkormányzat, szociális társulás, illetve a nemzetiségi önkormányzat működtetéséért, a költségvetés tervezéséért, az előirányzatok módosításának, átcsoportosításának és felhasználásának végrehajtásáért, a finanszírozási, adatszolgáltatási, beszámolási és a vagyon használatával, védelmével összefüggő feladatok teljesítéséért, a pénzügyi, számviteli rend betartásáért felelős szervezeti egység.
Feladata a hatáskörébe tartozó pénzügyi, gazdálkodásra, vagyongazdálkodásra vonatkozó döntések és intézkedések előkészítése. Közreműködik az Önkormányzat által benyújtott pályázatok pénzügyi elszámolásában.
Vezetését a Gazdasági iroda vezetője látja el, aki közvetlenül irányítja, koordinálja a Pénzügyi Csoport tevékenységét.
Vezető:
LUGOSINÉ KELEMEN JUDIT irodavezető
- Irányítja és felügyeli a gazdasági iroda tevékenységét,
- Gondoskodik a költségvetés elkészítéséről és biztosítja annak végrehajtását,
- Felelős a pénzügyi és számviteli jogszabályok betartásáért,
- Ellátja az önkormányzati és társulási intézmények szakmai felügyeletét
Helyettesíti:
Vertetics István csoportvezető a gazdasági iroda szervezési ügyeiben
Németh-Csóka Andrea a pénzügyi csoport szakmai ügyeiben
Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 30. iroda
Telefon: 96/596-006
e-mail: lugosine.judit@kapuvar.hu
Fogadóóra:
Hétfő 8-12 óra
Szerda 8-12 óra
Csütörtök 8-12 és 13-16 óra
Munkatársak:
Pénzügyi és gazdálkodási feladatok:
NÉMETH-CSÓKA ANDREA pénzügyi és gazdálkodási ügyintéző
Helyettesíti: Nagy-Megyesi Lívia
Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 29. iroda
Telefon: 96/596-000/129
e-mail: ncsandi@kapuvar.hu
Fogadóóra:
Hétfő 8-12 óra
Szerda 8-12 óra
Csütörtök 8-12 és 13-16 óra
Feladata:
- A Polgármesteri Hivatal, Önkormányzat, Roma Nemzetiségi Önkormányzat és a Kapuvár Térségi Szociális és Gyermekjóléti Szolgálati Társulás elemi költségvetés készítése
- Időközi költségvetési jelentések és az időközi mérlegjelentések készítése
- Éves költségvetési beszámoló készítése
- Önkormányzat, polgármesteri hivatal, nemzetiségi önkormányzat és szociális társulás adóbevallásai
BUGÁR CSILLA pénzügyi ügyintéző és pénztáros
Helyettesíti: Horváth Zsolt
Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 17. iroda
Telefon: 96/596-000/217
e-mail: palyazat@kapuvar.hu
Fogadóóra:
Hétfő 8-12 óra
Szerda 8-12 óra
Csütörtök 8-12 és 13-16 óra
Feladata:
- Házipénztárak vezetése
- Civil szervezetek, művészeti csoportok és a sportegyesület részére nyújtott támogatások kezelése
- Intézményi hóközi kifizetések számfejtése, szabadságok rögzítése, távollét jelentése
- Havi bérkönyvelés kontírozása, főkönyvi rögzítés
NAGY-MEGYESI LÍVIA pénzügyi ügyintéző
Helyettesíti: Varga-Füzi Eszter
Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 29. iroda
Telefon: 96/596-000/229
e-mail: penzugy@kapuvar.hu
Fogadóóra:
Hétfő 8-12 óra
Szerda 8-12 óra
Csütörtök 8-12 és 13-16 óra
Feladata:
- Önkormányzati kiadások kontírozása
- Polgármesteri hivatal forgalmának kontírozása
- Bankon keresztüli utalások
- Intézmények finanszírozása
VARGA-FÜZI ESZTER pénzügyi ügyintéző
Helyettesíti: Nagy-Megyesi Lívia
Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 29. iroda
Telefon: 96/596-000/229
e-mail: vfeszter@kapuvar.hu
Fogadóóra:
Hétfő 8-12 óra
Szerda 8-12 óra
Csütörtök 8-12 és 13-16 óra
Feladata:
- Önkormányzati bevételek számlázása, kontírozása, folyószámla egyeztetés
- Önkormányzat költségvetési számláján jelentkező egyéb bevételek kontírozása
- Projektek pénzügyi dossziéjának összeállítása, elkülönített könyvelés előkészítése
- Pályázatok pénzügyi elszámolásainak előkészítése
Vagyongazdálkodási feladatok:
HORVÁTH ZSOLT vagyongazdálkodási ügyintéző
Helyettesíti: Bugár Csilla
Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 17. iroda
Telefon: 96/596-000/117;
e-mail: horvath.zsolt@kapuvar.hu
Fogadóóra:
Hétfő 8-12 óra
Szerda 8-12 óra
Csütörtök 8-12 és 13-16 óra
Feladata:
- Lakás és nem lakás céljára szolgáló helyiségek, egyéb vagyontárgyak bérbeadásával kapcsolatos feladatok
- Bérleti díj és lakbérhátralékok behajtása
- Önkormányzati vagyonkataszter vezetése
- Önkormányzati érdekeltségű társasházakkal kapcsolatos önkormányzati feladatok
- Közterület használattal és engedélyezéssel kapcsolatos ügyek
- Termőföld adás-vételével, haszonbérbeadásával kapcsolatos önkormányzati feladatok