Ugrás a fő tartalomhoz
Akadálymentes honlap
Kezdőlap
2024.06.30., vasárnap - Pál napja
Kapuvár
Széchenyi 2020 (2014-2020)

Kapuvár Városi Önkormányzat ASP Központhoz való csatlakozása

2024. március 28.
2024. Február 9-10.
09:00 - 19:00
2024. Február 9-10.
09:00 - 19:00

KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017-00884 azonosító számon

„KAPUVÁR VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT ASP KÖZPONTHOZ VALÓ CSATLAKOZÁSA”

című, a támogatási kérelemet nyújtott be.

A támogató szerv az önkormányzat pályázatát támogatásra alkalmasnak minősítette.

Az elnyert támogatás összege: 9 000 000 Ft, azaz kilencmillió Ft összegű, vissza nem térítendő támogatás.

A Projekt megvalósításának kezdete: 2017.03.06.

A Projekt fizikai befejezésének tervezett napja: 2019.06.30.

A Támogatás intenzitása: 100 %


Projekt tevékenységei és a tevékenység esetében elszámolható maximális bruttó összeg:

1.1 Eszközök beszerzése: 2.160.000,- Ft.

    Munkaállomás szoftverekkel együtt 5 db.
    Monitor 5 db.
    Kártyaolvasó alapkonfiguráció 23 db.
    Szünetmentes tápegység 1 db.
    Switch eszköz 2 db.
    Rack szekrény 1 db.

1.2 Működésfejlesztés és szabályozási keretek kialakítása: 1.800.000,- Ft.

1.3 Önkormányzatok elektronikus ügyintézéséhez kapcsolódó feltételek kialakítása: 1.440.000,- Ft.

1.4 Önkormányzati szakrendszerek adatminőségének javítása, migrációja: 2.610.000,- Ft.

1.5 Oktatásokon történő részvételhez kapcsolódó utazások: 270.000,- Ft.

1.6 Tesztelés, élesítés: 450.000,- Ft.

2. Projektmenedzsment: 225.000,- Ft.

3. Horizontális követelmények teljesítése: -

4. Kötelező tájékoztatás, nyilvánosság: 45.000,- Ft.


Részletes szakmai tartalom:

A Kormány a Partnerségi Megállapodásban célul tűzte ki a közigazgatás minőségi színvonalemelése érdekében az adminisztratív terhek komplex csökkentését, az átláthatóság növelését, a hatóságok és az érdekelt felek intézményi kapacitásának javításával a hatékony közigazgatáshoz történő hozzájárulását. Ennek keretében cél az egyesített önkormányzati elektronikus ügyviteli megoldások bevezetése is, az előző fejlesztési ciklusban már kipróbált ASP technológia lehetőségeivel élve.

Az önkormányzati ASP rendszer országos kiterjesztéséhez a keretrendszer és a szakrendszerek igénybevételével, azaz rendszercsatlakozási konstrukcióval kíván csatlakozni Kapuvár Városi Önkormányzat.

Az ASP keretében a felhasználók a tevékenységük támogatásához szükséges ügyviteli, vagy egyéb szoftvereket úgy veszik igénybe, hogy interneten keresztül kapcsolódnak a szolgáltatónál elhelyezett szerverekhez, az ezeken működő adatbázisokhoz és az adatokat kezelő programokhoz. A felhasználói gépeken csak egy egyszerű böngészőprogramnak kell futnia és internet kapcsolattal kell rendelkeznie. Nincs szükség magas rendelkezésre állású, ezáltal drága szervergépek üzemeltetésére.

Kapuvár Város Önkormányzat polgármesteri hivatalának köztisztviselői fogják megalkotni a projekt célcsoportját és ők lesznek a szakrendszerek használói is.

Az ASP központhoz történő csatlakozáshoz szükséges infrastrukturális feltételek megteremtéséhez és a hatékony működtetéséhez korszerű informatikai eszközök beszerzését valósítjuk meg, melyekkel hatékonyabbá válik a szakrendszereket használó dolgozók munkája. Elért eredmény: a beszerzett és üzembe helyezett eszközök. Az ASP szakterületekhez történő csatlakozáshoz jelenleg nem rendelkezünk releváns infrastruktúrával, ezért az infrastrukturális feltételek megteremtése teljes egészében a projekt keretében fog megtörténni.

Működésfejlesztési és szabályozási keretek kialakítása keretében a folyamat átalakítási feladatok felmérésével, szabályzatok áttekintésével, módosításával, szükség esetén kialakításával valósul meg. Ez a kötelezően felülvizsgálandó IT biztonsági és iratkezelési szabályokat érinti.
Elért eredmény: a módosított és átdolgozott, megalkotott szabályzatok. A feladat megvalósítását saját erő és alvállalkozó (külső erőforrás) bevonásával kívánjuk megvalósítani.

Elektronikus ügyintézéshez kapcsolódó feltételek kialakításának keretén belül az önkormányzati honlapról elérhető elektronikus űrlapok valamint az elektronikus ügyintézést segítő oldalak kerülnek kialakításra. A feladat megvalósítását alvállalkozó (külső erőforrás) bevonásával kívánjuk megvalósítani.

A rendszer hatékony működése érdekében a migráció során felül kell vizsgálnunk a migrálásra kerülő adatállományokat és a szükséges tisztításokat.
Elért eredmény: Megfelelő minőségű, átadható adatállomány, sikeres migráció/adatbetöltés az egyes szakrendszerek tekintetében. A feladat megvalósítását saját erő és alvállalkozó (külső erőforrás) bevonásával kívánjuk megvalósítani.

Biztosítjuk a szakrendszerekkel dolgozó munkatársaknak az ASP szolgáltatás bevezetéséhez kapcsolódó oktatásokon való részvételt, a projekt kertében az ehhez kapcsolódó utazási költséget kívánjuk elszámolni. Célunk, hogy az oktatásokon lehetőség szerint minden érintett kolléga részt tudjon venni.

A rendszer bevezetését követően tesztelnünk és ellenőriznünk kell a kialakításra kerülő szolgáltatásokat, működésük megfelelőségét.
Elért eredmény: sikeresen lezárt migrációs, felhasználói tesztelések, ennek eredményeképpen működő, az ASP központ által élesített keretrendszer, szakrendszeri szolgáltatások és adatátadási folyamat. A feladat megvalósítását külső és saját erőforrásokra támaszkodva kívánjuk megvalósítani.

Projekt menedzsment: a projekt szakmai és pályázati menedzsmentje a megvalósítás időszakában, melyet belső erőforrással kívánunk megvalósítani.

A kötelező tájékoztatáshoz és nyilvánosság biztosításához külső erőforrást kívánunk igénybe venni. Mivel a beszerzések értéke nem éri el a közbeszerzési értékhatárt, ezért közbeszerzési eljárás lefolytatása a projekthez kapcsolódóan nem lesz szükség.

 

2024. március 28.

Rendezvénynaptár

< 2024. június >
H K SZ CS P SZO V
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Választási információk

További galériák