2018. november 16. , 23:16
Köszöntjük Ödön nevű kedves olvasóinkat!
Keresés
Keresendő szöveg, kifejezés:
 
Belépés
Ha már regisztrált, lépjen be!
  
Eseménynaptár
H K Sz Cs P Sz V
       1  2  3  4
 5  6  7  8  9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


 Események

   Fotógaléria

   Könyvajánló


Elnyert pályázatok
 
     
 Elnyert pályázatok - sikeres projektek





 








EUvonal
Ügyintézés


Hatósági bizonyítvány kiállítása a 3,5 tonna össztömeget meghaladó tehergépjármű tárolásáról


Ügy típusa: Igazgatási egyéb ügyek

Ügy fajtája:

Hatósági bizonyítvány kiállítása a 3,5 tonna össztömeget meghaladó tehergépjármű tárolásáról

Eljárás típusa:

Államigazgatási hatósági ügy

Hatáskörrel rendelkező szerv megnevezése:

Kapuvár Város Jegyzője

Ténylegesen eljáró szerv megnevezése (hatáskör-átruházás esetén):

Kapuvári Polgármesteri Hivatal Humán Iroda Igazgatási Osztály

Illetékességi területe:

Kapuvár város közigazgatási területe

Ügyintézéshez szükséges dokumentumok, okmányok:

  • kérelem formanyomtatványon,
  • nem a kérelmező tulajdonában lévő telephely használatának jogcímére vonatkozó igazoló okirat vagy annak másolata (a tulajdoni lap kivételével);
  • haszonélvezet esetében - ha a kérelmező nem a tulajdonosa vagy a haszonélvezője a telephelynek - a haszonélvező hozzájárulását igazoló okirat;
  • közös tulajdonban álló telephely esetében - ha nem valamennyi tulajdonostárs a kérelmező - tulajdonostársak hozzájárulását igazoló okirat;
  • illeték utalása esetén az utalást igazoló dokumentum.


Eljárási illetékek meghatározása:

3.000,- Ft alapeljárási illeték

Alapvető eljárási szabályok: -

Eljárást megindító irat benyújtásának módja (helye, ideje):

A Kapuvári Polgármesteri Hivatalhoz az ügyfél elektronikus úton nyújthatja be kérelmét egész évben a Cégkapuján, vagy e-Papír szolgáltatáson keresztül.

Ügyfélfogadás ideje:

hétfőn             800-1200 óráig

szerdán           800-1200 óráig

csütörtökön     800-1200 óráig  1300-1600 óráig


Az ügyintézés határideje (elintézési, fellebbezési határidő):

8 nap, fellebbezés nincs

Az ügyek intézését segítő útmutatók: -

Az ügymenetre vonatkozó tájékoztatás:

A letölthető formanyomtatványt kitöltve, aláírva kell eljuttatni a csatolt mellékletekkel együtt a Polgármesteri Hivatalhoz e-Papír alkalmazással, vagy Cégkapun keresztül elektronikusan. A kérelem, valamint a csatolt mellékletek alapján 8 napon belül kerül kiállításra a hatósági bizonyítvány.

Az ügyintézéshez használt letölthető formanyomtatványok:

Honlapról letölthető a nyomtatvány.   


Igénybe vehető elektronikus programok elérése: https://epapir.gov.hu

Időpontfoglalás: -

Kapcsolódó jogszabályok jegyzéke:

  • 2016. évi CL. törvény az általános közigazgatási rendtartásról
  • 1990. évi XCIII. törvény az illetékekről
  • 1999. évi LXXXIV. törvény a közúti közlekedési nyilvántartásról


Tájékoztatás az ügyfelet megillető jogokról és az ügyfelet terhelő kötelezettségekről:

A közigazgatási hatósági eljárásban az ügyfeleket megilleti a szakszerű, egyszerű, együttműködő és jóhiszemű eljárás, a törvény előtti egyenlőség és egyenlő bánásmód, a jogszabályban meghatározott határidőn belül hozott döntéshez való jog, valamint az eljárás során az anyanyelv használatának joga. Az ügyfél az eljárás során bármikor nyilatkozatot, észrevételt tehet. Az ügyfél köteles jóhiszeműen eljárni és együttműködni. Senkinek a magatartása nem irányulhat a hatóság megtévesztésére vagy a döntéshozatal, illetve a végrehajtás indokolatlan késleltetésére. Az ügyfél jóhiszeműségét az eljárásban vélelmezni kell, a rosszhiszeműség bizonyítása a hatóságot terheli.



Copyright © 2007
Kapuvár Város Önkormányzata
 
Impresszum
Kérdések, információ: kapuvar@kapuvar.hu
 
Powered by webgyár
Design by Monokrome Vision