2019. május 25. , 13:18
Köszöntjük Orbán nevű kedves olvasóinkat!
Keresés
Keresendő szöveg, kifejezés:
 
Belépés
Ha már regisztrált, lépjen be!
  
Eseménynaptár
H K Sz Cs P Sz V
     1  2  3  4  5
 6  7  8  9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


 Események

   Fotógaléria

   Könyvajánló


Elnyert pályázatok
 
     
 Elnyert pályázatok - sikeres projektek









 










EUvonal
Ügyintézés

Az e-ügyintézés az Önkormányzati Hivatali Portál (OHP) oldalon lehetséges!
Ide kattintva átirányitjuk az elektronikus ügyintézés oldalra!

Elektronikus ügyintézés


Ügy típusa: e-ügyintézés


Az Önkormányzati Hivatali Portál (OHP) az elektronikus önkormányzati ügyintézés helyszíne.

Az ügyindítás egy elektronikus űrlap benyújtását jelenti. A település/Kapuvár és az ügy kiválasztása után az űrlapkitöltő alkalmazás segítségével az ügyfél kitölti az űrlapot, majd beküldi a települési önkormányzat hivatali tárhelyére. A címzett önkormányzat iratkezelője érkezteti a benyújtott űrlapot és iktatás után bekerül a megfelelő szakrendszerbe vagy eljut az ügyintézőhöz.

Jelenleg az önkormányzat adó, ipar- és kereskedelmi, hagyatéki leltár, birtokvédelmi, anyakönyvi, valamint szociális ügyei támogatottak szakrendszeri fejlesztésekkel az önkormányzati ASP rendszeren keresztül.

Az önkormányzat elérhető szolgáltatásai a bejelentkezett felhasználók számára jelennek meg. A használat előfeltétele, hogy azonosítsa magát a Központi Azonosítási Ügynökön (KAÜ) keresztül igénybe vehető elektronikus azonosítási szolgáltatások valamelyikével. Azonosítás hiányában az űrlap legfeljebb csak nyomtatható!

Ide kattintva átnavigáljuk az OHP portálra!



Az OHP portálon megtalálható ügyeken kívül az úgynevezett e-Papír szolgáltatás segítségével indítható
elektronikus ügyintézés.

Az e-Papír egy ingyenes, hitelesített üzenetküldő alkalmazás, amely elektronikus úton összeköti az Ügyfélkapuval rendelkező ügyfeleket a szolgáltatáshoz csatlakozott intézményekkel.

Az ePapír szolgáltatásba történő bejelentkezés után adja meg a képernyőn a kért adatokat. A küldemény összeállításához kiválaszthatja a témacsoportot, az ügytípust és címzettként azt a szervet, amelynek levelet akar írni. (Például: Önkormányzati igazgatás / Adóügyek / Kapuvár Városi Önkormányzat)

Egy szabad szöveges mezőben megírhatja, hogy milyen okból fordul az adott szervhez. Ezt követően csatolhat mellékleteket. Az ügyintézés megkönnyítése érdekében a 
http://www.kapuvar.hu/ugyintezes/urlap/ oldalon található űrlapokat mellékelje. Kérjük, a választott ügy típusának megfelelő űrlapot töltse ki és a küldeményéhez csatolja.

Az ePapír szolgáltatásról kapcsolatos további információk:
https://epapir.gov.hu/



Az eljárásért fizetendő díjak:

Az eljárásért fizetendő díjak és illetékek jelenleg átutalással is teljesíthetők a Kapuvár Városi Önkormányzat 10700426-46775308-51100005 számlaszámra.


Copyright © 2007
Kapuvár Város Önkormányzata
 
Impresszum
Kérdések, információ: kapuvar@kapuvar.hu
 
Powered by webgyár
Design by Monokrome Vision