| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnyert pályázatok
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajkibocsátási határérték megállapításÜgy típusa: Környezetvédelem Ügy fajtája: Üzemi-, szabadidős zajforrások zajkibocsátási határérték megállapításának ügye Eljárás típusa: Államigazgatási hatósági ügy Hatáskörrel rendelkező szerv megnevezése: KapuvárVáros Jegyzője Ténylegesen eljáró szerv megnevezése (hatáskör-átruházás esetén): - Illetékességi területe: Kapuvár város közigazgatási területe. Ügyintézéshez szükséges dokumentumok, okmányok: A 93/2007. (XII. 18.) KvVM rendelet 2. számú melléklete szerinti kérelem. Eljárási illetékek (igazgatási szolgáltatási díjak) meghatározása: Kérelem benyújtásakor 5.000,-Ft értékű illetékbélyeg. Alapvető eljárási szabályok: - Eljárást megindító irat benyújtásának módja (helye, ideje): A Kapuvári Polgármesteri Hivatal Humán Iroda Igazgatási Osztályán személyesen (Kapuvár, Fő tér 1. I. emelet 11. számú iroda) ügyfélfogadási időben, vagy levélben (cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1.) egész évben benyújtható. Ügyfélfogadás ideje: hétfőn 800-1200 óráig szerdán 800-1200 óráig csütörtökön 800-1200óráig 1300-1600 óráig Az ügyintézés határideje (elintézési, fellebbezési határidő): elintézés: 8 vagy 60 nap; fellebbezés: 15 nap Az ügyek intézését segítő útmutatók: - Az ügymenetre vonatkozó tájékoztatás: Az üzemi, szabadidős létesítmények zajkibocsátási határérték megállapításáravonatkozó hatósági ügyek kérelemre, vagy hivatalból indulhatnak. Kérelem kizárólag a 93/2007. (XII. 18.) KvVM rendelet 2. számú melléklete szerinti űrlap benyújtásával történhet. A benyújtott kérelem alapján Kapuvár Város Jegyzője az ügyintézési határidőn belül döntést hoz az adott üzemi-, szabadidős létesítmény zajkibocsátási határértékének megállapításáról. Az ügyintézéshez használt letölthető formanyomtatványok: Honlapról letölthető a nyomtatvány. Igénybe vehető elektronikus programok elérése: - Időpontfoglalás: - Kapcsolódó jogszabályok jegyzéke:
Tájékoztatás az ügyfelet megillető jogokról és az ügyfelet terhelő kötelezettségekről: A közigazgatási hatósági eljárásban az ügyfeleket megilleti a szakszerű, egyszerű, együttműködő és jóhiszemű eljárás, a törvény előtti egyenlőség és egyenlő bánásmód, a jogszabályban meghatározott határidőn belül hozott döntéshez való jog, valamint az eljárás során az anyanyelv használatának joga. Az ügyfél az eljárás során bármikor nyilatkozatot, észrevételt tehet. Az ügyfél köteles jóhiszeműen eljárni és együttműködni. Senkinek a magatartása nem irányulhat a hatóság megtévesztésére vagy a döntéshozatal, illetve a végrehajtás indokolatlan késleltetésére. Az ügyfél jóhiszeműségét az eljárásban vélelmezni kell, a rosszhiszeműség bizonyítása a hatóságot terheli.
| |
1. Szervezeti, személyzeti adatok
2. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
3. Gazdálkodási adatok
STRATÉGIAI DOKUMENTUMOK
Integrált Településfejlesztési Strat.
Kapuvár Rendezési Terv módosítása
Település Arculati Kézikönyv (TAK)