2020. szeptember 20. , 08:49
Köszöntjük Friderika nevű kedves olvasóinkat!
Keresés
Keresendő szöveg, kifejezés:
 
Belépés
Ha már regisztrált, lépjen be!
  
Eseménynaptár
EUvonal
Szervezeti egységek

Igazgatási Osztály

Az Igazgatási Osztály ellátja a lakosságot érintő hatósági ügyek közül az alábbiakban részletezett ügycsoportokat.


Vezető:

DR HORVÁTH TÍMEA osztályvezető, anyakönyvvezető

Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 8. iroda
Telefon: 96/596-008
Fax: 96/596-005
e-mail: anyakonyvvezeto@kapuvar.hu, dr.horvath.timea@kapuvar.hu
Fogadóóra:  Hétfő 8-12 óra; Szerda 8-12 óra; Csütörtök 8-12 és 13-16 óra

Feladata:

  • Előkészíti a szociális és gyermekjóléti intézmények működési engedélyeit és a hozzá kapcsolódó adatszolgáltatásokat végzi
  • Birtokvédelmi ügyeket intézi
  • Önkormányzati és jegyzői hatáskörbe tartozó gyermekétkeztetési feladatokat koordinálja
  • Szociális lakásügyeket koordinálja, bizottsági és képviselő-testületi döntésre előkészíti
  • Intézi a társasházak törvényességi felügyeleti ügyeit


Anyakönyvi feladatok:

  • Elektronikus anyakönyvi ügyintézés: anyakönyvi események elektronikus rögzítése, anyakönyvi kivonatok kiállítása, adatszolgáltatás, intézi a házasságkötéssel kapcsolatos eljárásokat, valamint a bejegyzett élettársi kapcsolat ügyeket, névváltoztatási kérelmet vesz fel, teljes hatályú apai elismerő nyilatkozatot vesz fel, intézi a hazai anyakönyvezéssel kapcsolatos feladatokat,
  • Állampolgársági eskü és azzal összefüggő feladatokat intézi



Munkatársak:

Károlyi Ernőné anyakönyvvezető - igazgatási ügyintéző

Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 7. iroda
Telefon:  96/ 596-008, 96/596-000/107 mellék
Fax: 96/596-005

e-mail: asza@kapuvar.hu

Fogadóóra:  Hétfő 8-12 óra; Szerda 8-12 óra; Csütörtök 8-12 és 13-16 óra

Feladata:

  • Elektronikus anyakönyvi ügyintézés: anyakönyvi események elektronikus rögzítése, anyakönyvi kivonatok kiállítása, adatszolgáltatás, intézi a házasságkötéssel kapcsolatos eljárásokat, valamint a bejegyzett élettársi kapcsolat ügyeket,  névváltoztatási kérelmet vesz fel, teljes hatályú apai elismerő nyilatkozatot vesz fel, intézi a hazai anyakönyvezéssel kapcsolatos feladatokat,
  • Állampolgársági eskü és azzal összefüggő feladatokat intézi


Németh-Csóka Attiláné szociális ügyintéző

Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 7. iroda
Telefon: 96/596-016, 96/596-000/109 mellék
Fax: 96/596-005
e-mail: kozig@kapuvar.hu

Ügyfélfogadás: Földszint ügyfélfogadó
Fogadóóra:  Hétfő 8-10 óra; Szerda 8-10 óra

Feladata:

  • Rendkívüli települési támogatás ügyeket döntésre előkészíti
  • Köztemetés költségének megtérítési kötelezettség alóli kérelmeket döntésre előkészíti
  • Helyi közlekedéshez nyújtott utazási kedvezmény ügyeket döntésre előkészíti
  • Elhunyt személy eltemettetésének költségeihez való települési támogatás ügyeket döntésre előkészíti 
  • Rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény ügyeket intézi


Budai Tünde igazgatási és szociális ügyintéző

Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1. I. emelet 9. iroda
Telefon: 96/596-016, 96/596-000/109 mellék
Fax: 96/596-005
e-mail: budai.tunde@kapuvar.hu

Fogadóóra:  Hétfő 8-12 óra; Szerda 8-12 óra; Csütörtök 8-12 és 13-16 óra

Feladata:

  • Szociális lakásügyekkel kapcsolatos feladatokat intézi
  • lakcím érvénytelenítési ügyeket intézi
  • Sedes Sapientiae pályázatokat intézi
  • Igazolás kiállítása az életben létről
  • Igazolás kiállítása a család összetételéről (E401)
  • Hatósági Bizonyítvány kiállítása egy lakcímen élőkről
  • környzettanulmányt készít
  • Hagyatéki eljárás megindítása, hagyaték leltározása
  • vezeti a HH-HHH gyermekek nyilvántartását


Böcskeiné Papp Rita vállalkozási – igazgatási ügyintéző

Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 11. iroda
Telefon: 96/596-019, 96/596-000/111 mellék
Fax: 96/596-005
e-mail: bocskeine.rita@kapuvar.hu

Fogadóóra:  Hétfő 8-12 óra; Szerda 8-12 óra; Csütörtök 8-12 és 13-16 óra

Feladata:

  • Üzletek bejelentésének nyilvántartásba vétele és működési engedély köteles tevékenységének engedélyezése
  • Telepengedélyezési eljárás, illetve bejelentés köteles ipari tevékenység nyilvántartásba vétele
  • Szálláshely szolgáltatással kapcsolatos ügyek
  • Mezőgazdasági vadkár ügyek
  • Adó-és értékbizonyítvány kiállítása
  • Ellátja a közcélú munkavégzéssel, közfoglalkoztatással kapcsolatos döntésre előkészítő és adminisztrációs feladatokat, vezeti az ezzel kapcsolatos nyilvántartásokat
  • Környezettanulmány készítése szociális ügyekben(települési támogatás, szociális lakásigénylés)


Némethné Harmath Krisztina igazgatási ügyintéző

Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 11. iroda
Telefon: 96/596-019, 96/596-000/111 mellék
Fax: 96/596-005
e-mail: kriszti.harmath@kapuvar.hu
 
Fogadóóra:  Hétfő 8-12 óra; Szerda 8-12 óra; Csütörtök 8-12 és 13-16 óra

Feladata:

  • Hulladékgazdálkodással kapcsolatos hatósági ügyek intézése,
  • Hatósági bizonyítvány kiállítása 60 literes gyűjtőedény használatához,
  • Növényvédelemmel, gyommentesítéssel kapcsolatos hatósági ügyek intézése,
  • Állattartással, állatvédelemmel kapcsolatos hatósági ügyek intézése,
  • Avar- és kerti hulladék égetéssel kapcsolatos hatósági ügyek intézése,
  • Panaszbejelentésekkel kapcsolatos ügyintézés,
  • Méhészettel kapcsolatos ügyek intézése,
  • Vadkár ügyek intézése,
  • Zajvédelemmel kapcsolatos hatósági ügyek intézése,
  • Zenés-táncos rendezvények engedélyezésével kapcsolatos ügyintézés,
  • Bursa Hungarica ösztöndíjpályázattal kapcsolatos feladatok intézése,
  • Féléves önkormányzati hatósági statisztikai adatszolgáltatás elkészítése,
  • Statisztika jelentések koordinálása.
  • Lakhatási támogatással kapcsolatos ügyintézés
  • Védendő fogyasztó kérelmekhez kapcsolódó igazolás kiállítása


 





Webkamera

WEBKAMERA TELJES MÉRETBEN ITT!

Linkajánló

Kapuvári Kormányablak

Magyarország.hu Kormányzati Portál 


 


 

        

Copyright © 2007
Kapuvár Város Önkormányzata
 
Impresszum
Kérdések, információ: kapuvar@kapuvar.hu
 
Powered by webgyár
Design by Monokrome Vision