2019. május 25. , 13:49
Köszöntjük Orbán nevű kedves olvasóinkat!
Keresés
Keresendő szöveg, kifejezés:
 
Belépés
Ha már regisztrált, lépjen be!
  
Eseménynaptár
EUvonal
Szervezeti egységek

Pénzügyi Osztály

Pénzügyi Osztály fő feladatai:
A polgármesteri hivatalban a gazdasági szervezet feladatait a Pénzügyi osztály látja el. A gazdasági szervezet a polgármesteri hivatal, önkormányzat, szociális társulás, illetve a nemzetiségi önkormányzat működtetéséért, a költségvetés tervezéséért, az előirányzatok módosításának, átcsoportosításának és felhasználásának végrehajtásáért, a finanszírozási, adatszolgáltatási, beszámolási és a vagyon használatával, védelmével összefüggő feladatok teljesítéséért, a pénzügyi, számviteli rend betartásáért felelős szervezeti egység.
Feladata a hatáskörébe tartozó pénzügyi, gazdálkodásra, vagyongazdálkodásra vonatkozó döntések és intézkedések előkészítése. Közreműködik az Önkormányzat által benyújtott pályázatok pénzügyi elszámolásában.

Vezetését a Gazdasági iroda vezetője látja el, aki közvetlenül irányítja, koordinálja a Pénzügyi Osztály tevékenységét.

 

Vezető:

LUGOSINÉ KELEMEN JUDIT irodavezető

  • Irányítja és felügyeli a gazdasági iroda tevékenységét,
  • Gondoskodik a költségvetés elkészítéséről és biztosítja annak végrehajtását,
  • Felelős a pénzügyi és számviteli jogszabályok betartásáért,
  • Ellátja az önkormányzati és társulási intézmények szakmai felügyeletét


Helyettesíti
: Vertetics István osztályvezető a gazdasági iroda szervezési ügyeiben 
Németh-Csóka Andrea a pénzügyi osztály szakmai ügyeiben


Elérhetőség
:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 30. iroda
Telefon: 96/596-006
Fax: 96/596-005
e-mail:
lugosine.judit@kapuvar.hu
Fogadóóra:  Hétfő 8-12 óra; Szerda 8-12 óra; Csütörtök 8-12 és 13-16 óra

 

 Munkatársak:

Pénzügyi és gazdálkodási feladatok:

NÉMETH-CSÓKA ANDREA pénzügyi és gazdálkodási ügyintéző

Helyettesíti: Nagy-Megyesi Lívia

Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 29. iroda
Telefon: 96/596-000/129
Fax: 96/596-005
e-mail:
ncsandi@kapuvar.hu
Fogadóóra:  Hétfő 8-12 óra; Szerda 8-12 óra; Csütörtök 8-12 és 13-16 óra

Feladata:

  • A Polgármesteri Hivatal, Önkormányzat, Roma Nemzetiségi Önkormányzat és a Kapuvár Térségi Szociális és Gyermekjóléti Szolgálati Társulás elemi költségvetés készítése

  • Időközi költségvetési jelentéseket és az időközi mérlegjelentések készítése

  • Éves költségvetési beszámoló készítése

  • Önkormányzat, polgármesteri hivatal, nemzetiségi önkormányzat és szociális társulás adóbevallásai

 


BUGÁR CSILLA
pénzügyi ügyintéző és pénztáros

Helyettesíti: Horváth Zsolt

Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 17. iroda
Telefon: 96/596-000/217
Fax: 96/596-005
e-mail:
palyazat@kapuvar.hu
Fogadóóra:  Hétfő 8-12 óra; Szerda 8-12 óra; Csütörtök 8-12 és 13-16 óra

Feladata:

  • Házipénztárak vezetése

  • Civil szervezetek, művészeti csoportok és a sportegyesület részére nyújtott támogatások kezelése

  • Intézményi hóközi kifizetések számfejtése, szabadságok rögzítése, távollét jelentése

  • Havi bérkönyvelés kontírozása, főkönyvi rögzítés


NAGY-MEGYESI LÍVIA pénzügyi ügyintéző

Helyettesíti: Varga-Füzi Eszter

Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 29. iroda
Telefon: 96/596-000/229
Fax: 96/596-005
e-mail:
penzugy@kapuvar.hu
Fogadóóra:  Hétfő 8-12 óra; Szerda 8-12 óra; Csütörtök 8-12 és 13-16 óra

Feladata:

  • Önkormányzati kiadások kontírozása

  • Polgármesteri hivatal forgalmának kontírozása

  • Bankon keresztüli utalások

  • Intézmények finanszírozása

 

VARGA-FÜZI ESZTER pénzügyi ügyintéző

Helyettesíti: Nagy-Megyesi Lívia

Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 29. iroda
Telefon: 96/596-000/229
Fax: 96/596-005
e-mail:
vfeszter@kapuvar.hu
Fogadóóra:  Hétfő 8-12 óra; Szerda 8-12 óra; Csütörtök 8-12 és 13-16 óra

Feladata:

  • Önkormányzati bevételek számlázása, kontírozása, folyószámla egyeztetés

  • Önkormányzat költségvetési számláján jelentkező egyéb bevételek kontírozása

  • Projektek pénzügyi dossziéjának összeállítása, elkülönített könyvelés előkészítése

  • Pályázatok pénzügyi elszámolásainak előkészítése

 

Vagyongazdálkodási feladatok:

HORVÁTH ZSOLT vagyongazdálkodási ügyintéző

Helyettesíti: Bugár Csilla

Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 17. iroda
Telefon: 96/596-000/117;
Fax: 96/596-005
e-mail:
horvath.zsolt@kapuvar.hu
Fogadóóra:  Hétfő 8-12 óra; Szerda 8-12 óra; Csütörtök 8-12 és 13-16 óra

Feladata:

  • Lakás és nem lakás céljára szolgáló helyiségek, egyéb vagyontárgyak bérbeadásával kapcsolatos feladatok

  • Bérleti díj és lakbérhátralékok behajtása

  • Önkormányzati vagyonkataszter vezetése

  • Önkormányzati érdekeltségű társasházakkal kapcsolatos önkormányzati feladatok

  • Közterület használattal és engedélyezéssel kapcsolatos ügyek

  • Termőföld adás-vételével, haszonbérbeadásával kapcsolatos önkormányzati feladatok



 


Copyright © 2007
Kapuvár Város Önkormányzata
 
Impresszum
Kérdések, információ: kapuvar@kapuvar.hu
 
Powered by webgyár
Design by Monokrome Vision