2017. november 19. , 16:59
Köszöntjük Erzsébet nevű kedves olvasóinkat!
Keresés
Keresendő szöveg, kifejezés:
 
Belépés
Ha már regisztrált, lépjen be!
  
Eseménynaptár
EUvonal
Szervezeti egységek

Pénzügyi Osztály


Pénzügyi Osztály fő feladatai:
A polgármesteri hivatalban a gazdasági szervezet feladatait a Pénzügyi osztály látja el. A gazdasági szervezet a polgármesteri hivatal, önkormányzat, társulások, illetve a nemzetiségi önkormányzat működtetéséért, a költségvetés tervezéséért, az előirányzatok módosításának, átcsoportosításának és felhasználásának végrehajtásáért, a finanszírozási, adatszolgáltatási, beszámolási és a vagyon használatával, védelmével összefüggő feladatok teljesítéséért, a pénzügyi, számviteli rend betartásáért felelős szervezeti egység.
Feladata a hatáskörébe tartozó pénzügyi, gazdálkodásra, vagyongazdálkodásra vonatkozó döntések és intézkedések előkészítése. Közreműködik az Önkormányzat által benyújtott pályázatok pénzügyi elszámolásában.

Vezetését a Gazdasági iroda vezetője látja el, aki közvetlenül irányítja, koordinálja a Pénzügyi Osztály tevékenységét.


Vezető:

LUGOSINÉ KELEMEN JUDIT irodavezető

  • Irányítja és felügyeli a gazdasági iroda tevékenységét,

  • Gondoskodik a költségvetés elkészítéséről és biztosítja annak végrehajtását,

  • Felelős a pénzügyi és számviteli jogszabályok betartásáért,

  • Ellátja az önkormányzati és társulási intézmények szakmai felügyeletét


Helyettesíti: Vertetics István osztályvezető a gazdasági iroda szervezési ügyeiben 
Németh-Csóka Andrea a pénzügyi osztály szakmai ügyeiben


Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 30. iroda
Telefon: 96/596-006
Fax: 96/596-005
e-mail:
lugosine.judit@kapuvar.hu
Fogadóóra:  Hétfő 8-12 óra; Szerda 8-12 óra; Csütörtök 8-12 és 13-16 óra


 Munkatársak:

Pénzügyi és gazdálkodási feladatok:


BUGÁR CSILLA
pénzügyi ügyintéző és pénztáros

Helyettesíti: Horváth Zsolt

Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 17. iroda
Telefon: 96/596-000/217
Fax: 96/596-005
e-mail:
palyazat@kapuvar.hu
Fogadóóra:  Hétfő 8-12 óra; Szerda 8-12 óra; Csütörtök 8-12 és 13-16 óra

Feladata:

  • Házipénztárak vezetése
  • Civil szervezetek, művészeti csoportok és a sportegyesület részére nyújtott támogatások kezelése.
  • Közcélú foglalkoztatottak után járó támogatások igénylése.
  • Kapuvári Polgármesteri Hivatal bankforgalmának kontírozása.


NÉMETH-CSÓKA ANDREA pénzügyi és gazdálkodási ügyintéző

Helyettesíti: Nyikosné Antalóczy Gabriella

Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 29. iroda
Telefon: 96/596-000/129
Fax: 96/596-005
e-mail:
ncsandi@kapuvar.hu
Fogadóóra:  Hétfő 8-12 óra; Szerda 8-12 óra; Csütörtök 8-12 és 13-16 óra

Feladata:

  • A Polgármesteri Hivatal, Önkormányzat, Roma Nemzetiségi Önkormányzat és a Kapuvár Térségi Szociális és Gyermekjóléti Szolgálati Társulás elemi költségvetés készítése.
  • Időközi költségvetési jelentéseket és az időközi mérlegjelentések készítése.
  • Éves költségvetési beszámoló készítése.
  • Önkormányzat, polgármesteri hivatal, nemzetiségi önkormányzat és szociális társulás adóbevallásai.


NYIKOSNÉ ANTALÓCZY GABRIELLA pénzügyi ügyintéző

Helyettesíti: Németh-Csóka Andrea

Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 29. iroda
Telefon: 96/596-000/129
Fax: 96/596-005
e-mail:
penzugy@kapuvar.hu
Fogadóóra:  Hétfő 8-12 óra; Szerda 8-12 óra; Csütörtök 8-12 és 13-16 óra

Feladata:

  • Önkormányzati kiadások kontírozása.
  • Bankon keresztüli utalások.
  • Intézmények finanszírozása
  • Iskola egészségügyi finanszírozás felosztása
  • Intézményi hóközi kifizetések számfejtése, kontírozása.
  • Kapuvár-Beledi Kistérség Többcélú Társulás gazdálkodási feladatai


VARGA-FÜZI ESZTER pénzügyi ügyintéző

Helyettesíti: Bugár Csilla

Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 29. iroda
Telefon: 96/596-000/229
Fax: 96/596-005
e-mail:
vfeszter@kapuvar.hu
Fogadóóra:  Hétfő 8-12 óra; Szerda 8-12 óra; Csütörtök 8-12 és 13-16 óra

Feladata:

  • Önkormányzati bevételek számlázása, kontírozása, folyószámla egyeztetés, vevőleltár készítése.
  • Önkormányzat költségvetési számláján jelentkező egyéb bevételek kontírozása.
  • Projekt dossziék összeállítása, elkülönített könyvelés előkészítése.
  • Pályázatok pénzügyi elszámolásainak összeállítása.


Vagyongazdálkodási feladatok:

HORVÁTH ZSOLT vagyongazdálkodási ügyintéző

Helyettesíti: Kiss Edina

Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 17. iroda
Telefon: 96/596-000/117;
Fax: 96/596-005
e-mail:
horvath.zsolt@kapuvar.hu
Fogadóóra:  Hétfő 8-12 óra; Szerda 8-12 óra; Csütörtök 8-12 és 13-16 óra

Feladata:

  • Lakás és nem lakás céljára szolgáló helyiségek, egyéb vagyontárgyak bérbeadásával kapcsolatos feladatok.
  • Bérleti díj és lakbérhátralékok behajtása.
  • Önkormányzati vagyonkataszter vezetése.
  • Önkormányzati érdekeltségű társasházakkal kapcsolatos önkormányzati feladatokat.
  • Közterület használattal és engedélyezéssel kapcsolatos ügyek.
  • Vagyonbiztosítással kapcsolatos feladatokat
  • Termőföld adás-vételével, haszonbérbeadásával kapcsolatos önkormányzati feladatok


Copyright © 2007
Kapuvár Város Önkormányzata
 
Impresszum
Kérdések, információ: kapuvar@kapuvar.hu
 
Powered by webgyár
Design by Monokrome Vision